Home (trang chủ)


1. Please read the rules first when you visit this blog. Thank you!

1.Xin hãy đọc luật khi vào blog. Cảm ơn!

otachan-blog admin

New!

No one else! - Nicky Lee - Chap 28-30


Wednesday, July 7, 2010

Welcome everyone to my blog !!!

This blog of my is to share manga link.This is the first time i use a blog so i hope you will try my best to improve it.If you want to suggest or ask me something, feel free to ask or send me an email : sweetcomic93@yahoo.com.Enjoy your staying here!

Mừng các bạn đến với blog của mình,đây la lần đầu mình lập blog nên có thể chưa có đầy đủ các tính năng mà các bạn mong muốn. Tuy nhiên, mình sẽ cố gắng cải thiện để các bạn thấy tiện lợi hơn khi sử dụng.Nếu các bạn có điều đóng góp hay đề nghị, cứ comment mình hoặc gửi mail cho mình tại địa chỉ :sweetcomic93@yahoo.com. Chúc các bạn vui vẻ!




No comments:

Post a Comment